Tema: Re: Kraikas katems i unitaza
Autorius: Ruta
Data: 2011-12-05 13:09:23
Kad paprasčiau, kai šalia unitazo stovi, tai neginčytina. Už patogumą ir
moki :)

Bet pas mus kai nuo katino tuliko ar iki unitazo, ar iki šiukšlių kibiro
beveik tiek pat eiti, tai naudos ryškiai mažiau - man patogiau šiukšlių
kibirą atsinešti. Dėl kvapo, tai ant viršaus sluoksnį popieriaus, ir
jokio kvapo nėra. Bet gal čia kiek ir nuo kraiko priklauso - čia kažkada
per klaidą buvo kitokio nupirkta, tai man atrodė, kad kvapą ne taip
gerai "surenka".