Tema: Re: katinas pensininkas
Autorius: Povilas
Data: 2011-10-19 21:14:34

"Ruta"  parašė naujienų news:j7hhp4$f5h$1@trimpas.omnitel.net...

Aš asmeniškai niekur jo nevežčiau - nes stresas tokio vežimo akivaizdus
ir milžiniškas, naudos... matyt jokios, išskyrus veto piniginę. Nebent
rasti kokį dirbantį iš idėjos, kuris sutiktų ateiti į namus, bent jau
"apčiupinėtų", akis ausis pažiūrėtų, paklausytų plaučius...

Bekalbedamas su laiptines kaimynais apie dabartiiu veterinoriu ir
sundaktariu a la kviklys darbo metodus, visai atsitiktinai prisiminiau,kad
buvo reportazas apie veterinoriu Pupieni is N.VIlnios.As pats pas ji daugybe
savo gyvunu dar sovietiiais laikais gydydavau ir buvau labai
patenkintasReportaze minejo,kad jis lyg ir nera net uzmigdes ne veio
gyvuno,tai parekomendavau kaimynams...Kokie zmones buvo laimingi,kai vel
kazkuri tai karta su jais sutitikau,bevedziojant sunis.Sako ir kaina bent
3-4 kart mazesne,nei "ant silo tilto" ir pasveiko suo l.greitai.Taigi,mastau
apie sugryzima prie senai uzmirstu vietu...