Tema: Re: katinas pensininkas
Autorius: Pjero
Data: 2011-10-17 16:38:05
aš irgi sutinku kad tokiam amžiuj realią ligą retas vetas  pasistengs
surasti

"Shlipsas"  wrote in message news:j7h8gb$140$1@trimpas.omnitel.net...

Manau, kad bet kuri veterinaras ivertins esama bukle pagal amziu... O jei
dar kokia echoskopija padarys tai privardins visokiu "tas spaudzhia ana, tas
spaudzhia kita, ten blogai, ten irgi blogai" ir tt ir pan. Reziumuojant
pasakys, kad katinas kankinasi.
Manau taip, deja.
mano nuomone, jei eda, shika, jei nera apatishkas aplinkai ir zmonems -
tegul gyvena. Jei aprimsta nuo glostymo ir pan - belieka daugiau demesio
skirt.

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius