Tema: Re: katinas pensininkas
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-17 18:31:48
Realiai katinui 20 metų - biblinis amžius. Perspektyvos aiškios - dar 10
metų netrauks :)

O ar kankinasi, čia jau sunkus klausimas, ir niekas geriau kaip tavo
tėvai, kurie pažįsta tą katiną visą jo gyvenimą, neatsakys. IMHO didelė
tikimybė (jei daugiau viskas "kaip visada"), kad jis tiesiog pradeda
labai stipriai nebematyti ir nebegirdėti, gal ir uoslė atsisako, ir jam
elementariai baisu. Todėl ir nusiramina kalbinamas ir glostomas.

Aš asmeniškai niekur jo nevežčiau - nes stresas tokio vežimo akivaizdus
ir milžiniškas, naudos... matyt jokios, išskyrus veto piniginę. Nebent
rasti kokį dirbantį iš idėjos, kuris sutiktų ateiti į namus, bent jau
"apčiupinėtų", akis ausis pažiūrėtų, paklausytų plaučius...