Tema: Re: Dingo SUO (Biglis, Karoliniskes)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-04-20 19:43:13
Jei specialiai mokytas nebijot šūvio. Ir tai tik jaunutį. Vėliau, suaugusį nežinau ar galima išmokint. kaimynas bandė, vos šuo iš proto neišsikraustė.
  Bijo žiauriai.
 nebijo visokie prochodimcai tipo kiemsargiai, dažniau....
Nu ir medžiokliniai galbūt, nors jie gerai žino, kuo tai kvepia. Tiesiog su medžiokliniai man neteko bendraut.