Tema: Re: Dingo SUO (Biglis, Karoliniskes)
Autorius: trickyvic
Data: 2011-04-20 19:30:26
Nu gal ir teip, bet velgi tu sunu yra ivairiausiu sakykim kai kuriu
veisliu atstovu nelabai suvio garsu isgasdinsi, nors gal pats zmogus
daug drasiau jauciasi turedams smaiseri kiseniuje ir labiau savim
pasitiki, o gyvunai tai jaucia.
O kas del lazdos tai efektyviausia yra naudoti duriamuosius veiksmus,
nes miklesnis suo gali praeiti gynybos linija kol su lazda uzhsimosi.