Tema: Re: Dingo SUO (Biglis, Karoliniskes)
Autorius: Rimgailius
Data: 2011-04-20 15:52:30
nu gal nereikia suabsoliutint, cia kaip issiauklesi taip ir turesi - as
asmeniskai irgi Bigli (pas mane kale) paleidziu, bet pasaukus atgal iskart
atbega. Taip tas tiesa, uosto istisai, iesko pedsaku ir pan - tokia jau siu
sunu prigimtis, suduosna issivolioja velgi del tos pacios prigimties -
slepti savo kvapa.