Tema: Re: va taip vat...
Autorius: slavik&dimon
Data: 2011-04-16 14:07:06
O paporinkit tie visi gynejai, myletojai, kiek pinigais ir kaip dar
tarkim per metus prisidedat prie tu gyvunu issaugojimo? Skaiciukais
prasyciau. Man ten neidomu, kad moku forumuose padrasinti, ar pasnketi.

ple, "tureciau galimybe tai visus pasimciau". Neimk visu, imk dali,
kame problemos? As nesakau, kad reikia naikinti, Bet vietoj to, jeigu
jau taip mylit, tai prasom, glaust pas save, aukot kruvas pinigu.
Galu gale sugalvok kokia tupa zmoniu svietimo strategija ir paskleisti,
kuri ikaltu i galvas kad gyvunu i gatve ismesti negalima ir panasiai.
Nes rimtai jau juokingai graudus darotes su tais verkslenimais, kokia
grinda bloga, o kokie visi myletojai gyvunu yra geri, tik va neturi
salygu (kazkokiu)