Tema: Re: va taip vat...
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-02-16 23:13:27
Yra manančių, kad tai geriausia išeitis, bet ne, man tokia idėja nepatinka.

Pirmiausiai reikėtų sterilizuoti tuos gyvūnus, kuriuos iš prieglaudų pasiima nauji šeimininkai. Nes pakankamai dažnai tenka skaityti graudžias istorijas "mūsų prieglaudėlė prieš metus padvanojo gražuolę kalytę labai geriems žmonėms, o dabar pas mus atkeliavo jos 9 vaikučiai".

O visų kitų sterilizacijai vis tiek dar ilgai nepakaks lėšų.