Tema: Re: va taip vat...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-04-16 11:45:09
Padaryk.

"Ethera"  wrote in message news:iobkff$7lg$1@trimpas.omnitel.net...

Ish tikro daryti kaip anglijoj, pastatyti normalu uky, imti ir normaliia
juos priziureti. Paleisti reklamas socialines, ugdyti socialine atsakomybe
kompanijose (remia kompanijos tiesiog) ir "adopt the pet by remote"
galimybe. Skiri pvz i savaite 1 lita tokiem namam, tau priskiriamas
suniukas, kuris karta i du men tau skaitmenini atviruka atsiuncia su savo
nuotrauka. Ir t.t. ir pan. Variantu yra kruvos, tiesiog reikia galva
naudotis...