Tema: Re: labradoru seiminkai pasidalinkit info
Autorius: DaivaD.
Data: 2011-02-11 12:18:31
Pilnai paskiepytas, skiepyti reikės praėjus metams nuo paskutinio skiepo.
Ko gero, kasosi kaip tik dėl ankaklio. Jei taip, tai po kurio laiko apsipras, tik neleiskit išsiugdyti įpročio.
O su veisėjais tai reikėtų bendrauti dar prieš įsigyjant šuniuką, ir kilus klausimams dėl priežiūros, kreiptis į juos.