Tema: Re: labradoru seiminkai pasidalinkit info
Autorius: jz
Data: 2011-02-11 10:53:12
prisegu skiepu knygu, sunkiai matos.. bet daugmaz jau aisku. jis yra
2010-09-12 gimimo. ryt jam 5 men.
tad, kaip suprantu, skiepas bus reikalingas sukakus pusei metu.

ar taip, Daiva?
Del kasymosi. vakar pastebejau, kad kasesi tik tuomet kai ejom pasivaiksciot
su pavadeliu. kasesi teis antkakliu. dar reikes pastebeti labiau.. nes
patyrinejus jokiu blusu ikandimu nepavyko aptikt. tikiuosi tie gyvunai dar
nera pazistami jam.
(su veisejais dar nebendrauvau)