Tema: Re: labradoru seiminkai pasidalinkit info
Autorius: jz
Data: 2011-02-08 20:25:48
o gal dar koki gera patarima turit, kaip atpratint kandziotis ir
dziaugiantis sokinet ant zmoniu. ar cia reiketu kaip nors graziuoju leist
jam ta daryt? :)
Nes ziuriu dantys jau tokie nebesvelnus.. nagai irgi. neskaitant, kad rubai
nuolat purvini, tai dar ir veida perbrezt sugebejo netycia :)) pagrazino
seimininka..

"Daiva D." <ddaiva@gmail.com> wrote in message
> Daug naudingos informacijos rasite čia: http://www.super-retriveriai.lt/
>
> "jz" <nomail@gmail.com> wrote in message