Tema: Re: del niufio
Autorius: Era
Data: 2011-02-04 11:58:15
http://www.freeforum101.com/lithuanianbears/
cia dar yra niufu forumas ir pliekias ten gerai :))) Istorija tokia: pries
kokius 3 metus atsirado vienas mandras veislynas, kuris turi kale su C
displazija (LT leidziama kergtis su bet kuo iki 2011.03, daug kur kitur -
tai tik su A), kitoj Europos valstybej gyveno patinas, kuriam del sveikatos
problemu nebuvo galima veistis (LT - galima). Nu tai tas patinas atsidure
Lietuvoj ir kelis metus ejo SCHOW klases suniukai (buvo ir sveiku). Zmones
pirkdami neatkreipe demesio i tai. Yra ir dar panasiu veiseju. Kadangi
sveikata (o ypatingai displazija), man labai aktuali, tai as cia isvardinau
tik veislynus, kurie rupinas sveikata. O dabar dar pardavineja tu SHOW
suniuku palikuonis :))) Todel domekites, nepulkit pirkt augintinio stacia
galva, paskui vargsit kokius 10 metu taip kaip vargstu dabar as. Vien tik
lipimasas laiptais i lauka trunka 10 min :((((