Tema: Re: del niufio
Autorius: Era
Data: 2011-02-03 17:38:15
Nu ir kur jus rasit, kad ant sienos stabdytu? Labai ilgai reiks ko nors
ieskot, kad kas stabdytu. Taiva, as kas 1,5 metu galeciau nusipirkt is 'Ozo
kalvu' :((( o viskas sueina spec maistui, vaistam, papildam. Dar "Didziosios
lokes' veiseja pirma suni yra pirkus is Marijampoles, pas ja irgi
displazija, dar didesne. Paskui ji jau pirko is veislyno. Tai jau ji dabar
padare visus tyrimus savo sunei. Mano patarimas toks - taupykit ir pirkit is
tu veislynu. O jei is Lenkijos, ziurekit  tevu tyrimus. Daug kur leidziama
veist su silpna displazija, bet as tai jau nerizikuociau toki pirkt.
Bandykit "Didziojoj lokej", ten pigiau. O jei kartais uzsikresit parodomis
(as sudalivavus keliose - uzsikreciau) - tai "Ozo kalvu'.