Tema: Re: del niufio
Autorius: Era
Data: 2011-02-03 17:09:15
Seimos prie Marijampoles, kuri pardavineja suniukus nepazistu. Zinau, kad
man pries 8-9 metus vaiku dovanotas be dokumentu niufaundlendas kiles kazkur
nuo Marijampoles. Vargstu as su ja. Displazija. Kasdien vartojam papildus,
visada turiu vaistu, daznai juos naudojam. Apie kainas geriau nekalbeti.
Pripranti kaip prie seimos nario ir gydai, o ka daryt. Gyvenime daugiau
nelaikysiu bedokumencio niufaundlendo. Tiek kiek isleidziu vaistam,
papildam - buciau nusipirkus ne viena niufaundlenda su dokumentais. Jau
kokie 6 metai labai domiuos niufaundlendais. Siuo metu yra 2 veislynai,
kurie veisia sunis be displazijos, tai "Nuo Ozo kalvu" Vilniuje ir "Didzioji
loke" Kybartuose. Aisku, kiekvienas mokos tik is savo klaidu, tai
atkalbinet, kad pirktumet tik su dokumentais, tikriausiai neverta. Jei kas
domina - klauskit.