Tema: Re: Šlubuoja
Autorius: Ruta
Data: 2009-08-28 13:13:13
Savaitės tokiu atveju tai tikrai gal ir nereikia, bet keletą dienų tai
duočiau. Gal, jei planuoji tik tris dienas duoti, tai tik pirmas dvi
dienas pilną dozę o trečią - mažesnę.

Ir žiūrėk kaip su virškinimu, jei nematysi jokių blogų poymių, gali
ramiau ilgesnį laiką duoti, jei matysi, kad šitas šalutinis poveikis jai
didelis - gal ir geirau tada nutraukti, jei jau nebešlubuoja.

Dar dėl fizinės apkrovos: aš jai dabar kokį dešimt dienų didelių krūvių
neduočiau, bet šiaip tai būtinai turi kažkiek pajudėti - na, "normaliai"
  :))