Tema: Re: Šlubuoja
Autorius: Justina
Data: 2009-08-28 00:00:18
Buvau labai išsigandus, tai ir čia parašiau, ir su Kristina pasitariau :)
Priėjom teoriją, kad matyt buvo truputį susitraumavus iš anksčiau (nes
tris dienas iš eilės gavo didelį krūvį laukuose, aruoduose, tai kokioj
duobėj laisvai galėjo koją nikstelt), ir nors iš vakaro jau nebelakstė,
bet ta nakvynė balkone į gerą neišėjo. Vet. klinikoj nusipirkau
Rimadilio kursą, sakė jei nepagerės, tai po savaitgalio pasirodyt su
šuniu, reiks ieškot kokios rimtesnės traumos. Bet kad Milė per pietus
jau tik vos vos pašlubavo (ryte tai iš viso tą koją nešė, nemynė nei
kiek), o vakare šuo kaip naujas, nei vaistų nereikėjo :) Tai manau vis
dėlto tvarkingai sugersim vaistus dėl visa ko ir tuo viskas baigsis. Tfu
tfu tfu.