Tema: Re: Šlubuoja
Autorius: Justina
Data: 2009-08-28 11:58:13
Na visų pirma kaip minėjau - Milė tą pačią dieną jau nustojo šlubuoti,
aš vaistų dar net nebuvau davus nei vienos tabletės, kai ji jau "kaip
nauja" vaikščiojo. Bet vietinis vetas sakė kursą vis tiek visą duoti,
nors ir pagerės. Dozavimą susakė tokį: pirmas tris dienas po 2 tabletes
į dieną (pilna dozė), o likusias dienas - po vieną tabletę. Iš viso
savaitei turiu nusipirkus, nors piršo 10 dienų duoti, bet aš nelabai
mačiau reikalo tiek. Jei nepagerėtų per kelias dienas, vis tiek reikėtų
ieškoti kitos priežasties, tai ir gydymas tada gal kitas būtų. O dabar
atsitiko taip, kad šuo ir be vaistų vėl vaikšto kaip visada :) Bet man
atrodo kad jei jau buvo tas šlubavimas atsiradęs, vadinasi kažkas vis
tiek negerai, ir tuos priešuždegiminius dar pagersim, tik gal tuomet
nereikia viso kurso, užteks trumpiau, kad ir tas 3 dienas?