Tema: Re: CNC klausimas
Autorius: DGS
Data: 2021-04-01 23:39:24
Pas mane kiti kitaicai gamino :D Slankioja laisvai, bet plika akimi tarpo neiziuriu.
Bet kokiu atveju, tavo prietelius greiciausiai buvo teisus. Nuejau, issukau, prapuciau suspaustu oru viska, atlikau 5 bandymus. Prisukinejau iranki net pirstu i sona svelniai stumdamas, o rezultatas visais bandymais puikus :) Vadinas kaka buvo inesta ir prilipdyta i ta vidini konusa, kurio vidaus be varikliuko isemimo man pamatyt neiseina. Ir, matomai, priklausomai nuo to, ar ipjova, ar metalas ant kakos uzeidavo, gaudavau neprognozuojama rezultata.
Keliu kepure ir tariu dideli ACIU uz mintis, patarimus ir pamokymus! Be jusu dar daug mano nervu butu prarukyta ir pagirdyta :D

"Levas"  parašė naujienų news:s459a1$171$1@news.omnitel.net...

va, laikosi su visa verzle. Bet papurtyciau ir nukristu.