Tema: Re: CNC klausimas
Autorius: DGS
Data: 2021-04-01 22:28:24
Panasiai taip ir darau. Kaip rasiau, pradzioj verzle prisukineju, kol pradeda motoriuka prasukt. Mintis buvo, kad jei verzle nusukus visikai ir prisukinet, kai irankis ikistas (kartais taip reik, nes aukscio neuztenka irankio pakeitimui), pirstu prilaikant iranki, jis gali pakreivint canga. Todel pradejau prisukt be irankio iki motoriuko prasukimo, tada irankis dar isistato, bet pats nebekrenta, jei ne. Tada priverziu. Irankis tas pats - rezultatas nenuspejamas.

"Grzegorz Brzęczyszczykiewicz"  parašė naujienų news:s43132$5ls$1@news.i-klubas.lt...

2021-03-31 22:06, DGS rašė:
> Sveiki,
> Gal dar kas atsakys :)
> Klausimas toks: kaip idet "droztuka" i laikikli (ar kaip ji uzvadint...) ER11? (Kitaiskas cnc 3018 pro)
> Tas pats droztukas - isimi idedi ir drozia man skirtingu plociu, tai ~0,2mm kaip ir reikia, tai vos ne 1mm plocio ir takeliu arba nelieka, arba puse plauko storio :(
> Dabar bandau taip, nors rezultatas beveik tas pats: ER11 prisuku ranka kol pradeda motoriukas suktis, tada kisu droztuka, jis jau kisasi taip, kad pats nebeiskrenta. Uzverziu raktu. Uzverzti lengvai, vidutiniskai, stipriai?

Collet'o negalima prisukti anksčiau nei ten atsistoja įrankis.

Įdedi su veržle, užkabini kad neiškristų (2-2.5 vijos), iki galo įdedi
įrankį ir prisuki ... vidutiniškai. Nupjauk 2 raktus pusiau ir suveržk
pirštais.
Veržlė užsiverš nuo inercijos, bet negalima to palikti savieigai.

Su sąlyga kad ašinis ekscentritetas (runout) priimtinas, viskas turi gautis.

Įranki apžiūrėk po mikroskopu. Gal jis tiesiog netinkamas darbui?
--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody