Tema: Re: CNC klausimas
Autorius: DGS
Data: 2021-04-01 22:08:54
Kakos patikrinamos pirmoj eilej. Canga tikrai ta, na bent jau taip isivaizduoju. Skirta 3.175mm irankiams. Turiu 4mm irankiu, jie i ta canga nelenda.
Buvau padares toki testa: isimu iranki - idedu iranki (ta pati!!!), z-probe, z nunulinimas, spindle on, z-0.06, z+15.00, spindle off, pavaziuoju truputi i sona ir kartoju nuo irankio isemimo-idejimo...
Na ir gavosi tai taskelis, tai didesnis taskas, tai apskritimai. Apskritimai dazniau. Ispudis, kad canga i apkaba neisicentruoja.
P.S. Indikatorius - kas turima omeny?

"Levas"  parašė naujienų news:s44oic$ul3$1@news.omnitel.net...

atsakymas originaliam klausejui. Siandien paklausiau apie sita reikala
profesionalui ("metalistas profesionalas su stakliu parku"). Sake-
tikrai gali buti tik: kaka, crash arba per didele canga naudojama. Kaka
gali buti cangos viduje.
Su indikatorium pasitikrinti liepe.

--
Bye, Levas