Tema: Re: PC PSU lygiagreciai
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-11-01 03:39:31
Internetuose tai isvis visi raso kad susert abieju psu 12V i kruva ir bus
gerai :) Taip aš nedarysiu.. O šiaip, susidariau nuomonę, kad sėdesiu kaip
yra toliau ir nesuksiu galvos.
Mano tikslas yra įsidėt du silpnesnius maitblokius vienam kompe ir
nesudegint nieko dėl šito reikalo. Veikia ir OK. Abu ATX'ai, 12V atskiri nuo
5/3,3, tad su apkrova irgi ner problemos.

O dar situaciją įsivaizdavau tokią, kad kur nors per duomenų laidą eina koks
voltažas indikacijai ar dar bbz kam, motininės pusėj 11,9, devaiso pusėje
12,1, sujungus turim petencialą kur jo neturi būt.. Bet perbėgau
specifikacijas sata/ide, nieko panašaus neradau :)