Tema: Re: PC PSU lygiagreciai
Autorius: locked
Data: 2011-10-31 19:38:40
"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
news:j8mjm4$g25$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne vienus metus naudoju du PSU sukistus i kompa, ant vieno hardus ir kitus
> labiau atskirus devaisus, ant kito MB, VGA..

o kam? tikslumo delei, tai ka aprasei - elektroniskai nera jokis
"lygiagreciai".

> Paprastai paziuriu kad voltazai mazdaug sutaptu..

jei juos is tikro megintum jungt lygiagreciai, tai turetu prasme, bet dabar
tai neturi jokios. plius kiekvienas irenginys reikiamas itampas siaip ar
taip formuojasi pats, ir jos abiem atvejais bus tokios pacios.

> Visgi klausimas - kas blogo tame gali rastis? Isivaizduoju, kad per GND
> potencialai biski atsiranda.. Praktikoje tai veikia man sitas setupas :)

neatsiranda. tiksliau - ne didesni nei su vienu maitblokiu, teoriskai galetu
buti net mazesni, nes butent _tarp_irenginiu_ stipriu GND sroviu nera, tai
ir potencialu skirtumui nera kaip atsirasti. ir siaip juos visais atvejais
islygina korpuso kontaktas, kurio varza zymiai mazesne nei gnd laidu.