Tema: Re: PC PSU lygiagreciai
Autorius: locked
Data: 2011-11-01 03:28:16
"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
news:j8n95s$497$1@trimpas.omnitel.net...
> Realiai norėčiau VGA pakabint ant kito, bet bijau kad gaudama maitinimą iš
> vieno per motininę, per laidus iš kito gali susipykt kas nors, nes
> voltažai nėra tiksliai vienodi.

tai kad kiek pamenu is motinines tokios videskes nesimaitina, jei ir
maitinasi tai kitos grandines nei per laidus, kas reiskia jog jokios itakos
nebutu.

> Kinietiško 1kw nenoriu, nes nors ir pigus - bijau kad nusprogus jei
> neišnes viso kompo, tai puse..

man atrodo cia ne tik galioje esme bus, bet ir dideleje pradineje starto
sroveje, geras maitiakas ir silpnesnis budamas ja gali atlaikyt, o imant
pigu galinga tiesiog tikimasi jog budamas zymiai didesnio nei reikia
darbinio galingumo, atlaikys ir ji virsijancia starto srove.

> Kokį elektroninį sprendimą pasiūlytumėt teisingiausiai naudoti abu
> maitblokius? Apkrovą išdalint jaučiu sudėtinga? Kaip teoriškai teisingai
> sulygiagretint juos, o ne tik naudot iš akies padalinus kaip dabar?

tai vis gi ar tu juos sulygiagretint nori, ar tik apkrova isdalint kuo
lygiau? atx psu schemu buna skirtingu, kai kuriu lengvai tikrai
nesulygiagretinsi, aisku viskas imanoma, bet garantuoju noras praeis