Tema: Re: 100% bevandenis spiritas
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-08-31 19:58:33
Izopropilas palyginti letai garuoja, gal nepakankamai ilgai garino.
O vaivorykstes, ir dar visa laika kintancios, gali buti tik tarpine busena
kol isgaruos...
Nu jei jos atsirado ir nekinta, tai turbut technini arba jau naudota
izopropila naudojo.

KB <katinas.begemotas.ir.kompanija@gmail.com> wrote in