Tema: Re: 100% bevandenis spiritas
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2011-08-31 16:42:20
Vyruti, jokiu spiritu, acetonu ir aplamai mechaninio trynimo.
Jei trumpai - imi vonele didesne nei veidrodzio skersmuo, pripili i ja silto
vandens, galima lasa fairio, ir primetai gabaliuku vatos ar tualetinio
popieriaus. Merk iveidrodi i vonele metalizuotu pavirsiumi zemyn ir judini
vandeni - vandenyje plaukiojantys vatos gumuleliai svelniai nuvalys
pavirsiu. Jei domina smulkiau - paieskok www.albireo.lt forume, bus
lietuviskai aprasyta kazkurioje vietoje.