Tema: Re: 100% bevandenis spiritas
Autorius: FX
Data: 2011-08-31 19:41:04
Jei man kiltu tokia beda dar pasiaishkinchiau ar nera solution'u su
ultragarsu nusivalyti ta veidroduka sausuoju arba shlapiuoju budu...
sausasis butu ishvis tau parankus panashiai kaip dSLR'u matricu pavalymas...

FX

"KB"  wrote in message news:j3lcr8$v6l$1@trimpas.omnitel.net...

> Atsakau.
> a) Buna ir >98%, vadinasi absoliutus etanolis arba anhidruotas. Tokio ir
> ieskau. Gaunamas naudojant azeotropine distiliacija. Tik sako, kad mol
> gauti LT l.sunku.
>
> Jau rashiau laboratorijoje galima ir 100% pasidaryti bet vos tik tu jy
> atkimshi jis staigiai ish oro pasiima nuo 2-4% dregmes...
Tai, kad jis pasiims tuos 2-4% dregmes - menka beda, svarbu, kad
priemaishu nepasiimtu, kurios ant veidrodzhio liktu. Ish esmes tinka bet
kokia nepavojinga rugshtishkai/sharmishkai neutrali skysta medzhiaga.
Svarbu, kad butu shvari. Pirma mintis - spiritas :-)

> Izopropilo spirita seniau pirkau lemonoje jis pakankamai shvarus realiai
> dar turiu uzhsilikusius kelis shimtus gramu jei reikia galiu ypilti y
> stakonely for free vilniuje.
Dekui, turiu ish kur paimti, ale kolegos sako, kad nepakankamai shvarus.