Tema: Re: Mikrokontrolerio paieskos
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-05 14:22:33
On 07/05/2011 02:04 PM, Tomas D. wrote:

> Oj MSP430 tikrai neblogi, tiesiog butent MSP430 tai nepatiko man pats ju
> programavimas IAR'e (nors itariu ir kitose aplinkose tas pats). Registru
> pavadinimai kazkokie keisti, interruptuose registru flagus reikia tikrint
> dar apmaskuojant kazkuri bita, ko pasekoj norint pasidaryt patogu skaityma
> turi susidefine'int viska pats. Vienzo neesminiai dalykai, bet tokie
> erzinantys uzkliuvo, nors cia gal tik man :) Kas del low power, tai dabar
> pilna gi visokiu low power gamina, ne ka nenusileidzia tiems MSP430. Dabar
> nebent tie kur su FRAM'u isejo, tai tada tikiu :)

tai IAR tikiu kad nepatiko.
as kai pamaciau kaip ten linkerio scriptai rasomi tai nu i nx.
ir siaip ten daugiau klikinimas pele nei programavimas :)
ismokai viena karta gnu make ir naudoji visom architekturom, visiem
gyvenimo atvejam :) aplamai dabar siurpas krato vien nuo minties jei
reiktu dirbt su kazkokiais komerciniais tool'sais.