Tema: Re: Mikrokontrolerio paieskos
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-07-05 14:05:06
> nera blogu procu, yra tik blogi projektai.
> viskas turi savo paskirti. kai reiks kad devaisas kelis metus laiko is
> tabletes veiktu, tai grysi prie MSP430 ir dar kaip :)
> beje MSP430 irgi DMA turi. tiesiog skirtingiem tikslam skirti procai ir
> tiek.

Oj MSP430 tikrai neblogi, tiesiog butent MSP430 tai nepatiko man pats ju
programavimas IAR'e (nors itariu ir kitose aplinkose tas pats). Registru
pavadinimai kazkokie keisti, interruptuose registru flagus reikia tikrint
dar apmaskuojant kazkuri bita, ko pasekoj norint pasidaryt patogu skaityma
turi susidefine'int viska pats. Vienzo neesminiai dalykai, bet tokie
erzinantys uzkliuvo, nors cia gal tik man :) Kas del low power, tai dabar
pilna gi visokiu low power gamina, ne ka nenusileidzia tiems MSP430. Dabar
nebent tie kur su FRAM'u isejo, tai tada tikiu :)