Tema: Re: Mikrokontrolerio paieskos
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-05 10:35:19
On 07/05/2011 10:27 AM, CodeC wrote:
> [...]

beje neparasei pagrindiniu dalyku, kiek atminties ir kiek bitu reikia.
jei nereikia 32 bitu tai ARM imti tikslo ner. nes daznio didelio irgi
rasei ka nereikia. msp430 yra 16 bitu ir turi pakankamai nemazai flash
ir sram.
aisku renkantis proca dar ir i savo zinias verta atkreipt demesi. as pvz
msp430 asemblerio nemoku ir nelabai tureciau noro mokytis. todel likciau
arba su atmeliu arba imciau ARM, nes situ dvieju architektura zinau iki
zemiausio lygio.