Tema: Re: el.energijos nuostoliu skaic.metodika in LESTO ?
Autorius: ratakonas
Data: 2011-05-10 22:25:01
Vienoj įmonėj irgi teko susitikt su skaičiuojamais EPL nuostoliais. Trafas
VST, apskaita už kelių metrų. Priskaičiuodavo kelis litus. Kai patapo
"Lesto", dingo ši eilutė. Moteriškės VST nesugebėjo paaiškint, toliau
tingėjau gilintis. Lesto bent jau ronotų balsai malonūs. Net problemos
kažkaip atsideda kitai dienai:)