Tema: Re: el.energijos nuostoliu skaic.metodika in LESTO ?
Autorius: Evaldas
Data: 2011-05-10 17:01:07
LESTO tai tokia organizacija, kur kiekvienas pyzdukas savo kaime turi savo
tvirta nuomone kaip ir kas turi buti, todel rekomenduoju susirasti toki
atsakinga pyzduka pagal savo gyvenama vieta ir jo paklausti. Nes ish mano
patirties tai keli pyzdukai net savo kaime kartais tarp saves nesutaria kaip
kas turi buti.