Tema: Re: el.energijos nuostoliu skaic.metodika in LESTO ?
Autorius: Gecka
Data: 2011-05-10 21:56:47
:)
Tokiam vienam pyzdukui su tvirta nuomone pries pusantru metu sugebejau
irodyti ka galima padaryti kad  nereiktu elektros i sodyba vestis is uz 800
m. o galima kai ka rekonstruoti ir liks tik 130 m. Gavosi vietoj 12000 Lt.
apie 3000 Lt. Pyzdukas tada dar dirbo RST, dabar jau LESTO - vienu laipteliu
pareigose zemiau (darbo jegos optimizavimas :)  )

Skaiciavimams jie turi savo softa, prie mano akiu deliojo skaiciukus i
kompa, o formules manau turetu buti mokslineje literaturoje.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6098 (20110505) __________

http://www.eset.com