Tema: Re: signalizacija - false alermai
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-03-28 09:14:30
Pakutini karta po klaidingai suveikinejusiu PIR'u radau isiruosusia guoli ir
miegancia kate.... O pries tai jutiklis durniavo kelis menesius, nepadejo
niekas :-)) (nei jautrumo mazinimas, nei voru gaudymas, nei "protingos"
zonos programavimas .....)
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5991 (20110328) __________

http://www.eset.com