Tema: Re: signalizacija - false alermai
Autorius: EVO
Data: 2011-03-27 20:44:13
Man buvo bajeris, kai siustuvas trukde davikliui normaliai veikti - t.y.
pridavus (surinkus koda), ir pasibaigus skaiciuoti laikui, po poros
sekundziu pradedavo vel skaiciuoti laika (iejimo uzdelsimas). Magneto
nebuvo, buvo pir'as su delay funkcija. Siustuvas salia buvo sumontuotas.
Ir taip meginau 10+n kartu pridavineti, o rezultatas tas pac. Paskui
dasilo, kad siustuvas siuncia i pulta signala, kad objektas yra
priduotas ir pir'as dura stumia. Pakeitus PIR'a problema dingo.