Tema: Re: signalizacija - false alermai
Autorius: Night
Data: 2011-03-27 09:50:51
Siulau pradziai atsidaryti davikli ir sumazinti jautruma - tiesiog pasukti
potenciometra i - puse. Pas mane tiek DSC davikliai irgi linke suveikineti,
jei palieki langa atidaryta - suveikimo tikimybe 5x padideja. Manau garaze
irgi yra tikimybes orui judeti, o tai ir privercia IR daviklius suveikti.
Mastau ar nereiktu man tu suveikinejanciu pasikeisti i kokius gudresnius,
pasaugotus nuo false alarm'u.