Tema: Re: OT Q: daugiafunkcinis printeris?
Autorius: |===>
Data: 2011-03-23 23:29:02
"va" <privatus123@yahoo.com> wrote in
news:im728d$oh8$1@trimpas.omnitel.net:

> Sveiki,
> sugalvojau atsinaujinti namie "orgtechnika", mastau apie paprasta
> rasalini spausdintuva su skaneriu ir kopyru. Norisi nebrangios
> eksploatacijos, ir kad nereiktu rasalo kaseciu ieskoti "su ziburiu",
> tad bent jau i kokio gamintojo produkcija ziuret? Canon?
>
> Acius uz komentarus.

turiu as toki, afigienai brangu spausdinti - nebent spausdini pastoviai,
kitaip nx uzdziusta ir tenka pasikeisti kasetes, kuo ju daugiau - tuo
brangiau, man iki siol gavosi tikrai virs 10 lt / lapas, daugiau kaseciu
pirkti nebeplanuoju.

nezinau kaip kiti, bet hp tikri pyderastai, padare taip, kad nespausdina
juodai su uzdziuvusiomis ar isimtomis kitu spalvu kasetemis, taip, kad liko
tik kaip skaneris, o ir tas ziauriai nepatogus, nes ijungus smaukosi kelias
minutes, o po to vos ne desimt kartu mygtukus reikia suspaudyti, kad
atsiknistu su pranesimais apie tuscias kasetes

--
Vinis