Tema: Re: daugiafunkcinis printeris?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-22 16:10:04
klausyk, as printeros akcininkas, nors ir "ne su lietuva dirbu". Kaip
tau atrodo, ka as atsakysiu? :)

o siaip, jei jau prasidejo - rashykit visi is njusu i privata, kam ko
reikia, padarysim jei ne geriausia kaina, tai kainos/kokybes santyki
tikrai. (YVL vat kai ptik yra patenkinto kliento pvz, gali paliudyti :) )

esme paprasta - "garaziniai" ar siaip smulkios kontoreles dazniausiai
naudoja prastesnes kokybes medziagas, universalius pigiausius miltelius
su visomis is to isplaukianciomsi pasekmemis. Kartais "pasiseka" ir
gaunasi "neblogai", bet...

Printera, turedama "kiek kitokius" uzpirkimo kiekius, guana daug
didesnes nuolaidas is medziagu gamintoju, tik musu policy biski kitokia.
kadangi esam orientuoti ne i B2C, o i B2B sektoriu, kur svarbiau kokybe,
mes ant medziagu netaupom, o priesingai - uz panasias kainas galim
padaryti su kur kas geresnemis medziagomis pildymus, atnaujinimus ar
itin gero kokybes kasetes, kuriose yra keiciamos VISOS judancios dalys,
dedami itin geri bugnai ir pilama daugiau milteliu "nei priklauso" (kiek
tai yra imanoma del pacios kasetes konstrukcijos).

musu "faulty rate" yra apie 1-1,5% priklausomai nuo modelio, tai yra
tiek pat, kiek ir originalu.

Tokius kiekius kaip musu turi tik Sinerta, bet cia jau atskira istorija,
nenoriu plestis, yra tam tikru priezasciu, del ko jie Lietuvoje
traukiasi, o mes pleciames, ir kodel po 5 metu veiklos mes pasivijom
kaseciu kiekiais juos, nors jie rinkoje jau 15 metu...

reziume - kam ko reikia, please i privata, sorry, jei neatrashysiu per
valanda, vistik nera tiesiogine mano veikla :) Bet i atitinkama filiala
su "rekomendacija" tikrai nukreipsiu.