Tema: Re: daugiafunkcinis printeris?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-21 23:07:01
uz bugna nereikes. pats miltu neipilsi.

http://www.printera.lt/lt/paieska2.html?type=1&pid=2421

pirmam kartui uzteks pirmo varianto, atnaujinimas kas trecia, ketvirta
karta. samsungui gali reiketi prasiuti pirma karta eeprom, kad imtu
neoriginalias - berods apie 80 litu kainuoja.

p.s. kainos didesnes nei garazines del geresnes kokybes, galima ir
pasideret kazkiek.manau rasi kas pildo ir uz 70-80 situs, bet jei vartot
ofise ir rodyt popieriu kitiem, o ne tik paciam, tai pigiau neieskok.
jei namie, kartais - tada gali ir "garaze" pildyt.