Tema: Re: reikia schemutes signalo kartotuvo-stiprintuvo
Autorius: Levas
Data: 2011-03-03 23:03:56
Kas del Chiefteko? As gi neuzsiimu remontu! :) O jei jis trumpina- tai nuo paprasciausio pramusto diodo iki PFC ir keitiklio gedimo.
As paprasciausiai neturiu laiko ka nors remontuoti. Nebent jei labai labai neskubu. Nes kelias savaites darbe kovosiu su darbininkais ir tobulinsim video stebejimo sistema.

Jei busit po pietu, tai pabandykit paskambinti 8-689-87597.
--
Bye, Levas