Tema: Re: reikia schemutes signalo kartotuvo-stiprintuvo
Autorius: edgis
Data: 2011-03-02 07:47:38
Idealiausia butu 0 ir +12V... ir pagalvojau apie masinini komutatoriu kuris
valdo uzdegimo rite butu labai panasu i mano norus...

"Levas"  wrote in message news:ikjke1$de8$1@trimpas.omnitel.net...

O tau reikia kad isejime butu 0 ir +12V. Ar uztenka kad akrova pajungti i
zeme?

Jei apkrova i zeme- mosfetas su TTL lygio valdymu.

Jei butinai reikia +12V paduoti i apkrova ir 0. Tai man asmeniskai patiktu
is automobiliu sroto kompe esantis Siemens BTS306 ar panasus cipas. Kiek
bandziau- leistinus amperus laike, valdesi paprastai ir turi visokiausiu
apsaugu. Bent jau kulturingai elgdamasis to cipo niekaip nesudeginau. Siap
tai is esmes yra P-mosfetas su draiveriais ir apsaugom.

--
Bye, Levas