Tema: Re: reikia schemutes signalo kartotuvo-stiprintuvo
Autorius: Levas
Data: 2011-03-03 21:28:48
viduje nieko gero nera aparatuose- maza viduje plokstele ir trafukas. Tikrai pinigu negausi, nebent atskirai islukstensi. Nebent ten kokiu tau popieriu reikia. As gi rasiau - uz motinines gerai moka.
Kiek kalbejau, tai "nekilmingas" plokstes perdirbti neapsimoka- perdirbimo kastai (tiek vietiniai, tiek uzsienio) neatsiperka naudingom medziagom. Tas pats liecia ir visa buitine technika, ypac CRT telikus monikus, saldytuvus ir kitka.

--
Bye, Levas