Tema: Re: FOTO
Autorius: arunazz
Data: 2011-02-25 20:23:05
Kazka panasiai ir as buvau rades pagal panasias schemas. Tik vietoj R1 eksperimentuojant reikia ijungt iljiciaus lempute mazdaug 40W. Blokeliui normaliai dirbant lempute nedegs, jei uzsidegs, reiskia, avarija, bet bent jau niekas nesprogines i veida, nebus fejerverku.
Stabilitrona galima kaitaliot nuo 5V1 iki kokiu 8V2 ir ziuret, kiek keisis itampa isejime. Kadangi sioj schemoj stabilizacijos nera, tai uzteks isgaut itampa, panasia, kokia uzrasyta ant blokelio, nu gal kokiu 0,2-0,5V didesne.