Tema: Re: FOTO
Autorius: dpi
Data: 2011-02-21 10:24:19
Cia fotkinau pacioj pradzioj, dar nebuvau kises nagu (ir niekas kitas nebuvo ardes). Nors litavimas matosi skirtingos kokybes :)
Dabar jau buvau islitaves aplink sprogusi tranza detales patikrinimui. Tai tik stabilitronas kiauras, ant jo parasytas kazkoks kodas (kurio dabar neturiu) ir 52, turbut 5.2V?