Tema: Re: Pagelbekit, reikia dideliu keraminiu tigliu
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-22 13:04:55
Levas rašė:
> Manes nedomina tigliu rusys, mane domina kur nusipirkti Lietuvoje tu
> visu rusiu tigliu. O kai tik pamatysiu pardaveja, kuris pardavineja
> VISOKIUS tiglius ir ju dydis bus didesnis nei antpirstis, tada JAU
> ziuresiu specifikacijas is esamu. Nes susihaliucionuoti kokiu man
> reikia as galiu greiti- pvz. cirkoniniu, taciau ju kaina manes
> netenkina.

Tigliai specifinis dalykas. Specifinis. Ypač specifinis, jei vyksta
sudėtingi cheminiai procesai. Todėl SSS skyriuje nerasi kilogramais
supakuotų visokiausių tiglių. Nerasi. O jei rasi, kas prekiauja šiaip
kažkokiais tigliais įvairioms/konkrečioms pramonės sritimis (spalvotųjų
ar Fe metalų lydymui), tai nebūsi protingas juos pirkdamas, nes/jei
nežinai kokių *reikia* būtent tavo procesui. Turbūt netiks ir stiklo
liejimui skirti tigliai. Kaip ir šiaip kažkokie šamotiniai tik pagal
laikomos temperatūros parametrus.
Skambink į Kauno Ketaus Liejyklą ir prašyk, kad paprotintų kokios
medžiagos naudojamos jų krosnyse, vonelėse. Kiek pavartinėjau, tai ne
(šiaip sau) šamotas, kaip tau šviečia. O specializuoti, įvairiausių
oksidų (Al203, Si, CaO, MgO, MnO), karbidų, mulito mišiniai ar koks MgO,
papildomai pilamas magnezitas.