Tema: Re: Pagelbekit, reikia dideliu keraminiu tigliu
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-21 16:12:31
Levas rašė:
> matyt jei REIKIA tai vadinasi finansiskai apsimoka. Nes jei tai butu
> tie plastikiniai kondikai, tai viskas dzin, bet cia rusiski kondikai
> ir su jais kita sneka.

Apsimoka ar apsimokėtų, jei Levui nekiltų klausimų dėl tiglių, paskui
dar dėl aibės dalykų proceso eigoje...?
T.y. ar tai jau suprojektuotas procesas (remiantis savo ir/ar kitų
konkrečia patirtimi) ir jo kaštai įvertinti (o kaip jie gali būti
įvertinti, jei tu tik pradedi tiglių ieškoti, net nežinodamas, kaip jie
degs/trupės, kokia jų kaina...?) AR „finansiškai apsimoka“, man
_pasirodė_, yra todėl, kad REIKIA ir tu dabar gimdai/darai, kad gautųsi
ir gal dar net finansiškai apsimokėtų...? ;-)
ЭТО'škes, pamenu, ardydavo (prie sieros ir pats supranti prie ko -- Ag).
K53* lyg irgi cieli iškeliaudavo; na mėtėsi ir paardytų. Nors aplinkui
zujo keli chemikai, veikė savadarbė krosnelė ir jiems nekildavo klausimų
ką/kaip kur išgauti, kokias medžiagas/tiglius naudoti ir iš kur. Ta
prasme, kad anuomet (prieš kokį dešimtmetį) turbūt neapsimokėdavo
terliotis. Dabar Ta paklausa ir kaina kyla, tai gal ir apsimoka. Nejaugi
tam „finansiškai apsimoka“ pakaks kokio 80% grynumo, ar pretenduojat į
aukštesnį?