Tema: Re: Pagelbekit, reikia dideliu keraminiu tigliu
Autorius: Levas
Data: 2010-12-22 11:36:02
Manes nedomina tigliu rusys, mane domina kur nusipirkti Lietuvoje tu visu rusiu tigliu. O kai tik pamatysiu pardaveja, kuris pardavineja VISOKIUS tiglius ir ju dydis bus didesnis nei antpirstis, tada JAU ziuresiu specifikacijas is esamu. Nes susihaliucionuoti kokiu man reikia as galiu greiti- pvz. cirkoniniu, taciau ju kaina manes netenkina.