Tema: Re: Ekonomines lemputes mitas ?
Autorius: pacak
Data: 2010-12-09 22:45:54
na kaip Jums ponuli pasakius....
del tu neišvažiuojančių į užmiestį monstru... kazkaip "superekonomiski"
apsitepalave ir dumais vemiantys
dzyzeliniai golpai ir audines minciu apie Marijos zemes ekologija bei
pilieciu samoningyuma nedaug kelia.
mano nusene bet techniskai tvarkingi (su veikianciais katalizais ir lambdom)
amerikonai  manau maziau tersia aplinka

taigi ir lium. lempuciu klausimas - kaip naudosi taip ir bus.
o del ju utilizacijos - tai visas cirkas prasides kai masiskai ju nusipirke
tautieciai prades jas masikai i siukslynus mesti.
kritine mase ismetimas pasieks po kokiu 2-3 metu kai pigi produkcija prades,
masiskai mirti ir keliauti i savartynus
tada praeis dar 1-1,5 metu kol zurnaliugos susivoks , kad cia galima
sensacija sustumti
nu tada "i prasides traumpalaike isterija" - cia pas mumi naujo scenarijaus
ieskoti nereikia
a po to visi ilgai ir laimingai gyvens , giliai bei ramiai kvepuos Hg garais