Tema: Re: Ekonomines lemputes mitas ?
Autorius: Kas_Pasake
Data: 2010-12-09 11:19:32
Ka mes laikome normale lempute ???

Kai as pirmas pirkau jos tikrai atlaike 5 metus
Bet dabar ... gal prekybininkai sukciauja ?

Perki kaip labai gera rimtos firmos uz 30 Lt - o tau ji perdega po pusmecio
ir be to visu "geru"
droseliai zyzia. Gerai samprotaujate - nepirkit pigiu, nepirkite tu.. Bet
realiai - kol pats nepabandai - o bandymai brangokai kainuoja. Gal cia
reikia ivesti privaloma kokybes sertifikata pagal kokybe privalomai klases
priskirti: A, B, ir H
As jau kazkaip nerandu lempuciu kurioms garantija 5 metus duotu ?